środa, 27 czerwca 2012

27 czerwiec

Cześć!
Dzisiaj na próbie dobrze, tylko musiałam zaśpiewać piosenkę której nie chciałam śpiewać! Musiałam bo ludzie z widowni mi kazali, było strasznie!


Wszystko się wali, nie wiem czemu. Mam takie uczucie dziwności, nie chce mi się nic, trzęsą mi się ręce, może to nerwica? nie zdziwiłabym się. Czemu wszystko zawsze musi być moją winą? Nic nie robię a i tak mam przejebane, dziwny świat, dziwni ludzie, dziwne wszystko..


Jutro miałam nie iść do szkoły, ale mama coś tam narzeka.. Karolina mnie do siebie zaprosiła może skorzystam nie wiem, bo może mi w końcu pozwoli zostać..


Jednak z tobą nie pogadałam, a szkoda, jak widać kompletnie nie mamy dla siebie czasu. Ja w swoją stronę ty w swoją, może dobrze mówiłaś że to nie ma sensu? Nie wiem, ja już nic nie wiem, na niczym mi nie zależy, i mam wszystko w d u p i e  tak jak wszyscy!


Nie mogę się doczekać wakacji, moje urodziny nadchodzę, powoli ale nadchodzę! :D




Chce mi się dotlenić..







domi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz